top of page

Response to Complaints, etc., Concerning the Financial Instruments Business

We will respond to complaints, etc. from customers regarding our financial instruments business (investment advisory and agency business) in a sincere and prompt manner, and strive to gain the understanding of our customers.

1. Measures to resolve complaints

Our complaint contact is as follows

Cypress Investment Management Co.

 Saiwai Building 9F, 1-3-1 Uchisaiwai-cho, Chiyoda-ku, Tokyo 100-0011, Japan

 Phone: +81-3-6821-1750 (Office hours: 9:00 a.m. to 5:00 p.m. on our business days)

2. Dispute resolution measures

The Company will attempt to resolve disputes related to the financial instruments business through mediation conducted by the Tokyo Bar Association Dispute Resolution Center, the First Tokyo Bar Association Arbitration Center and the Second Tokyo Bar Association Arbitration Center, which are established and operated by the Tokyo Bar Association, the First Tokyo Bar Association and the Second Tokyo Bar Association, respectively, with which the Company has concluded an agreement. The contact points are as follows The contact points are as follows

Tokyo Bar Association Dispute Resolution Center

Tokyo Bar Association Dispute Resolution Center 6F, Bar Association Kaikan, 1-1-3 Kasumigaseki, Chiyoda-ku, Tokyo 100-0011, Japan

 Phone: 03-3581-0031 (Office hours: 9:30-12:00 / 13:00-15:00)

Arbitration Center, Dai-ichi Tokyo Bar Association

DAI-ICHI TOKYO BAR ASSOCIATION Arbitration Center 11F, Lawyers Building, 1-1-3 Kasumigaseki, Chiyoda-ku, Tokyo 100-0011, Japan

 Phone: 03-3595-8588 (Office hours: 10:00 - 12:00 / 13:00 - 16:00)

Daini Tokyo Bar Association Arbitration Center

Daini Tokyo Bar Association Arbitration Center 9F, Lawyers Building, 1-1-3 Kasumigaseki, Chiyoda-ku, Tokyo 100-0011, Japan

 Phone: 03-3581-2249 (Office hours: 9:30-12:00/13:00-17:00)

金融商品取引業にかかる苦情等の対応について

当社が行う金融商品取引業(投資助言・代理業)に関するお客様からの苦情等のお申し出につき、真摯且つ迅速に対応し、お客様のご理解を頂くように努めております。

1. 苦情解決措置

当社の苦情のお申し出先は次の通りです。

サイプレス・インベストメント・マネジメント株式会社

 〒100-0011 東京都千代田区内幸町1丁目3-1 幸ビルディング9階

 電話 03-6821-1750 (受付時間:当社営業日の午前9時~午後5時)

2. 紛争解決措置

当社は、当社が協定書を締結した東京弁護士会、第一東京弁護士会及び第二東京弁護士会がそれぞれ設置、運営する東京弁護士会紛争解決センター、第一東京弁護士会仲裁センター及び第二東京弁護士会仲裁センターが行うあっせんにより金融商品取引業等業務関連紛争の解決を図ることにしています。受付窓口は以下のとおりとなります。

東京弁護士会 紛争解決センター

〒100-0011 東京都千代田区霞が関1-1-3 弁護士会館 6階

 電話 03-3581-0031 (受付時間:9:30~12:00/13:00~15:00)

第一東京弁護士会 仲裁センター

〒100-0011 東京都千代田区霞が関1-1-3 弁護士会館 11階

 電話 03-3595-8588 (受付時間:10:00~12:00/13:00~16:00)

第二東京弁護士会 仲裁センター

〒100-0011 東京都千代田区霞が関1-1-3 弁護士会館 9階

 電話 03-3581-2249 (受付時間:9:30~12:00/13:00~17:00)

bottom of page